فهرست سایت

ورود به سایت

     :  نام کاربری
    :کلمه عبور
ادره مربوطه : 



رمز عبور را فراموش کرده ام

وضعیت آب و هوا

اوقات شرعی

مراحل صدور حواله اجناس کالابرگی

مراحل صدور حواله و تحویل اجناس كالابرگي
1- تحويل كالابرگ به اداره پست:
عاملين فروش پس از توزيع اجناس كالابرگي، كالابرگهاي خود را به ادارات پست تحويل و رسيد دريافت مي دارند. با توجه به اينكه در سطح شهرستان شيراز جمعا" حدود 600 نفر  عامل فعال قند و شكر و برنج كالابرگي وجود دارد و ادارات پست تحويل گيرنده كالابرگ در 3 ناحيه فعالیت دارند.
2- شارژ سهمیه عاملین از طريق شركت:  
واريز وجه توسط شعب منتخب بانك صادرات و از طريق سيستم اينترانت صورت مي گيرد .
ضمنا تعداد شعب منتخب بانك صادرات در سطح شهرستان شيراز  10 شعبه مي باشد و در شهرستانهاي استان  شعبه مرکزی  بانك صادرات نسبت به دریافت وجه عاملین اقدام مینماید.
 3- صدور حواله:
 در اين مرحله عامل با در دست داشتن فرم رسيد كالابرگ و فرم واريز وجه به اداره توزيع و فروش مراجعه و مدارك مزبور را تحويل مي نمايد. متعاقبا" اداره توزيع و فروش نسبت به صدور حواله چاپی مکانیزه و ارسال حوالجات صادره به انبار شرکت اقدام می نماید.
4- ارسال كالا توسط  انبار شرکت جهت عامل:
پس از ارسال حواله هاي صادره به انبار شرکت، انبار مزبور بتدريج و طبق نوبت نسبت به بارگيري و حمل و تحويل اجناس كالابرگي درب مغازه و يا انبار  عاملين اقدام مي نمايد.

 
 

تلفن حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات

تلفن حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات
شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران
021-84398

پیگیری شکایات


کد پیگیری :  

نوع شکایت :  



کد پیگیری خود را فراموش کرده ام